Ada Pihak Sabotaj Rumah Terbuka Di Pulau Pinang

Posted by Unknown Wednesday 13 February 2013 0 comments


GEORGETOWN - Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang mengesyaki ada pihak tertentu menghantar sekumpulan ahlinya untuk sabotaj Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina anjuran Barisan Nasional Pulau Pinang di Padang Sekolah Tinggi Han Chiang, kelmarin.

Pengerusinya, Teng Chang Yeow berkata, beliau percaya kumpulan melaungkan perkataan ‘No’ (tidak) ketika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bertanyakan kepada orang ramai ‘Are you ready for BN’ (adakah kamu bersedia bersama BN) adalah kumpulan dihantar untuk merosakkan majlis.

“Bukan semua yang hadir melaungkan 'tidak'. Kita ada rakaman video yang menunjukkan sebahagian besar pengunjung melaungkan 'ya' apabila perdana menteri bertanyakan soalan itu beberapa kali.
Lim Guan Eng
“Saya percaya mereka dihantar untuk sabotaj rumah terbuka yang kita anjurkan ini dan kita dapati ada beberapa pengunjung yang hadir turut memakai baju seperti yang disarankan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau berkata demikian ketika mengulas tindakan segelintir pengunjung yang menyahut seruan Najib dengan berkata 'tidak' kepada BN sebelum persembahan bintang Korea Selatan, PSY yang popular dengan tarian Gangnam dan artis tempatan Shila Amzah.

Chang Yeow berkata, sekiranya kumpulan yang melaungkan perkataan 'tidak' itu adalah ahli mahupun penyokong BN, ia adalah satu perkara yang membimbangkan.

Sumber Asal:Sinar Harian
TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN SAUDARA
Judul: Ada Pihak Sabotaj Rumah Terbuka Di Pulau Pinang
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
Semoga artikel ini bermanfaat bagi saudara. Jika ingin mengutip, baik itu sebagian atau keseluruhan dari isi artikel ini harap menyertakan link dofollow ke http://blogpoyo.blogspot.com/2013/02/ada-pihak-sabotaj-rumah-terbuka-di.html. Terima kasih sudah singgah membaca artikel ini.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner/Backlink

Malaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink Service

BlogMalaysia.com

Trik SEO Terbaru support Online Shop Baju Wanita - Original design by Bamz | Copyright of Tunggu!Ini Blog Poyo!!.